Raymarine lancerer flere nye produkter på BOOT Düsseldorf 2023

Med en komplet løsning om bord sikrer de nyeste produkter en intuitiv og brugervenlig oplevelse, hvilket gør sejlads mere tilgængelig for alle.

lørdag - 21 januar 2023

Fareham Storbritannien, Raymarine, har annonceret et imponerende udvalg af nye produkter på BOOT Düsseldorf, herunder Axiom® 2 Pro-serien, en kraftfuld serie af multifunktions kortplottere, RVM1600 CHIRP sonarmodulet, nye LightHouse søkort med udvidet dækning og IP-kameraet CAM300 til brug både dag og nat.

Grégoire Outters, General Manager hos Raymarine, sagde: "Vi vender tilbage til BOOT Düsseldorf med et ekstraordinært udvalg af produkter, der tilbyder en komplet løsning til nutidens sejlere. Kunderne er på udkig efter intuitive og brugervenlige navigationssystemer om bord. Vi er overbeviste om, at vores prisvindende udvalg af søfartselektronik vil blive rigtigt godt modtaget af de besøgende på udstillingen."

Axiom® 2 Pro

Den nye Axiom 2 Pro er den mest kraftfulde Axiom kortplotter, der nogensinde er udviklet af Raymarine, og den leverer en flydende og yderst intuitiv navigationsoplevelse. Dette nye alt-i-et display, der drives af det nyeste LightHouse 4-operativsystem, integreres i et avanceret Raymarine navigationsnetværk, der omfatter radar, autopilot og Lighthouse søkort samt termisk FLIR nattesynsteknologi. Den opgraderede 6-core processor muliggør hurtigere visning af søkort, øjeblikkelig respons og mulighed for at køre flere apps samtidigt.

Axiom 2 Pro

Axiom 2 Pro er udviklet med Raymarines eksklusive HydroTough™-belægning, som afviser vand for pålidelig touchskærmkontrol under alle forhold. Brugere nyder også godt af brugerdefinerbare tastaturkontroller på tværs af alle størrelsesmodeller, herunder et udvalg af autopilotkontroller eller programmerbare knapper. Axiom 2 Pro S med indbygget High CHIRP sonar er designet til krydstogt med motorbåde og motorbådssejlere.

Axiom 2 Pro RVM-modellen er designet til fiskere og har den helt nye indbyggede RealVision® MAX sonar. Denne førsteklasses sonar bygger på allerede imponerende Raymarine-teknologi, der giver brugerne mulighed for at se dybere og med mere klarhed end nogensinde før.

RVM1600

RVM1600 er et fjernmonteret sonarløsningsmodul til Raymarines familie af Axiom-skærme. RVM1600 indlejrer RealVision MAX CHIRP sonarteknologi, der giver større klarhed og forbedret fiskebilleddannelse. Entusiastiske fiskere vil også sætte pris på egenskaberne ved flerkanalssonaren. DownVision, SideVision, 3D og konventionel CHIRP-sonar er alle blevet opgraderet med udvidet rækkevidde og uovertruffen opløsning takket være de nye og forbedrede RealVision MAX CHIRP sonartransducere.

CAM300

CAM300 mini IP-kameraet til dag/nat gør også sin debut. CAM300 er udstyret med en HD-videosensor og forvandler Axiom til et kraftfuldt videoovervågningssystem. Dette kompakte kamera kan kombineres med AR200-sensoren, hvilket muliggør ClearCruise™ Augmented Reality, en imponerende brugeroplevelse, som overlejrer AIS-mål, waypoints og søkortsobjekter direkte på Axioms HD-videoskærm.

Nye LightHouse søkort

Raymarine vil også lancere nye udvidede regionale LightHouse søkort. LightHouse søkort, der er lavet med officielle hydrografiske søkort som kildemateriale, giver maksimal læsbarhed, intuitiv navigation og uovertruffen kvalitet. Med et premium abonnement har sejlere adgang til et stadigt voksende bibliotek med interessepunkter, der gør det muligt for dem hurtigt at finde lokale lystbådehavne, brændstofpladser, restauranter, supermarkeder og meget mere.

Lighthouse Charts

Søkortene har forbedret tegningshastighed og er tilgængelige på forudindlæste microSD-kort. De nye regioner omfatter Vesteuropa, Nordeuropa, Middelhavet, Australien og New Zealand, mens søkortene over Nordamerika er blevet opdateret.

Besøg Raymarine på stand B18, Hal 10 fra 21.-29. januar 2023.